gory w polsce domki

gory w polsce domki

Pokarmy dozwolone na diecie Sonoma

Sonoma dieta jest oparta na założeniu, że ludzie powinni jeść prawo rodzajów produktów iw odpowiednich ilościach. Diecie powinni unikać pokarmów bogatych w tłuszcze nasycone i zawierają dodatku cukru i białej mąki. Dieta została stworzona przez Connie Guttersen i obejmuje 10 pokarmów energetycznych. Diecie może jeść pełnoziarniste, oliwą z oliwek, pomidory i szpinak. papryka, brokuły, migdały i pokarmy są również zasilane. Możesz mieć owoce takie jak winogrona, truskawki, i jagodami. Oliwa z oliwek zawiera przeciwutleniacze, wspomaga naczynia krwionośne i chroni organizm przed zapaleniem. zawiera składniki mineralne i witaminy, takie jak żelazo, wapń, kwasu foliowego i witaminy K. jagody mają niski indeks glikemiczny i zawierają duże ilości witaminy K, błonnik, witamina C, i mangan. Są one bogate w składniki odżywcze, takie jak antocyjany i flawonole. Jagody oferują przeciwnowotworowych, układu krążenia, poznawcze i inne korzyści zdrowotne.

Winogrona są bogate w przeciwutleniacze, witaminy i ważnych minerałów. Zawierają one witaminę C, B, A i E, a także fytonutrient. Można spożywać jagody w postaci soków, sałatek, i świeże. Truskawki mają 8 procent tłuszczu i 7 procent białka. Są one bogate w witaminy C, potasu i kwasu foliowego, a nie zawierają tłuszczów trans i nasyconych tłuszczów. Pomidory zawierają duże ilości przeciwutleniaczy, 12 procent białka, a 9 procent tłuszczu. Pomidory są doskonałym źródłem ważnych witamin i minerałów. Pakowane witamin (D, C, A, K i E), a także betainy, tiamina i kwas pantotenowy.

Należy unikać owoców w fazie 1, pomimo faktu, że truskawki, winogrona, jagody i żywność są zasilane. Podczas fazy 1, diecie może mieć dwie porcje owoców. Lista zalecanych owoców zawiera jujube KANAWALII, nektarynki, banany i mango, między innymi.

Wpis zawdzięczamy